SEO

Welke bedrijf kan in deze tijd nog bestaan zonder een goede website? Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar zonder website kunnen klanten u niet vinden. Maar als u een website heeft, dan wilt u natuurlijk zo hoog mogelijk komen in de zoekresultaten. Het optimaliseren van uw website noemen we SEO, dat staat voor Search Engine Optimalisation. Hoog komen in Google kan op twee manieren: organisch of betaald.

Organisch hoger komen in Google

De zoekresultaten die u krijgt te zien in Google zijn vaak organische zoekresultaten. Het kost bedrijven geen geld om hier te staan. Google heeft een eigen algoritme en bepaald op een geheime manier wie er bovenaan komt te staan. Als u op een organische manier beter gevonden wilt worden, dan is onze training SEO, copywriting en content marketing interessant. Wij laten u dan zien hoe u op een gratis methode meer bezoekers kunt krijgen.

Betaald hoger staan in Google

Aan de boven- en rechterkant van de organische zoekresultaten staan de betaalde zoekresultaten. Bedrijven betalen Google om hun advertentie te tonen zodra mensen een relevant zoekwoord intypen. Deze advertenties gaan via AdWords. De term die veel gebruikt wordt is SEO, dat staat voor Search Engine Advertising. De advertenties in Adwords werken met een veilingsysteem. Als u aan de slag wil met Adwords, dan is de SEA training aan te raden.

SEO Trainingen

Naast diverse social media trainingen zijn wij ook gespecialiseerd in het geven van SEO trainingen. Hieronder staan de trainingen welke wij kunnen verzorgen: