Social Media Helpdesk
Als organisator van een evenement, beurs, bijeenkomst of congres kunt u social media niet meer negeren. U moet het inzetten en integreren voor, tijdens en na uw evenement om in dialoog te gaan met uw doelgroep en aanwezigen. Echter veel bezoekers van uw evenement weten nog niet goed wat zij met social media moeten of lopen met vragen over het gebruik ervan. Om de online interactie te stimuleren kunt u uw bezoekers op weg helpen door een Social Media Helpdesk op uw evenement te zetten.
Wat is een Social Media Helpdesk?
Een social media helpdesk is een plaats waar bezoekers naar toe kunnen komen met al hun vragen over het gebruik van sociale media. De vragen kunnen variëren van ‘hoe verstuur ik een tweet’ tot ‘hoe integreer ik succesvol Yammer binnen mijn bedrijf’ en alles daartussen. De social media helpdesk kan bestaan uit een aantal statafels met monitoren of een compleet ingerichte stand, u bepaald hoe u het graag wilt hebben.
Is een Social Media Helpdesk voor alle soorten evenementen mogelijk?
Doordat wij dagelijks actief zijn met diverse social media vraagstukken voor klanten uit allerlei branches weten wij op vrijwel iedere vraag een antwoord te geven. Wij beperken ons dus niet tot één soort/ type evenement, beurs of congres, maar wij zijn breed inzetbaar en houden ervan om in contact te komen met nieuwe markten en branches.
Ja, ik wil een Social Media Helpdesk op mijn evenement!
Als u interesse heeft in een social media helpdesk voor op uw evenement, dan kunt u hiernaast uw gegevens achterlaten. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw aanvraag te bespreken. De investering in een social media helpdesk tijdens uw evenement is afhankelijk van de duur en locatie van uw evenement.