Blog over een beurs of evenement

Beurzen en evenementen zijn vaak voor veel mensen interessant. Ten eerste omdat er veel mensen rondlopen die met dezelfde bedrijfstak bezig zijn. Op een beurs kun je netwerken en ervaringen delen. En waar kun je de opgedane ervaringen nog meer kwijt? Juist. In een blog.

Voor bezoekers van de beurs of het evenement kun jij in je blog een mooie samenvatting geven van je bevindingen. Bovendien is de naam van de beurs een herkenningspunt. “Daar ben ik ook geweest!” – is de eerste reactie en men gaat verder lezen. Je lezers zijn benieuwd wat jij er van vond zodat ze hun eigen ervaringen kunnen vergelijken met die van jou.

Jouw bevindingen zijn minstens zo nuttig voor degenen die niet naar de beurs, FenExpo, of het evenement zijn geweest. Ze behoren hoogstwaarschijnlijk tot dezelfde branche als jij en hebben dus iets gemist. Voor hen is de informatie die je geeft zeer nuttig, zo blijven ze up-to-date!

Evenementenblog

In deze video wijd ik verder uit over een evenementen en/of beursblog.

bloggen content

Ook een blog beginnen?

Als je na het zien van deze video meer wilt weten over bloggen en content marketing kun je bij TTM Communicatie een content marketing training volgen. Hierin leer je alles over bloggen en hoe je hiermee klanten kunt trekken.