Maak een casus van het probleem van een klant
Je kunt op je blog een verhaal vertellen van een klant. Dus echt een praktijksituatie. Je zegt bijvoorbeeld “Ik was vorige week bij een klant van mij en die liep tegen dit probleem aan en dat heb ik vervolgens op deze manier opgelost.”
Los een klant casus op
Je gaat een soort casus schrijven waarin je specifiek kijkt naar een situatie. Let er dan wel op of dat je wel of niet de klant zijn/haar naam gaat gebruiken. Sommige directeuren zullen dat prima vinden en anderen willen dat niet, dus vraag dat aan klant of dat het goed is wanneer je zijn naam wilt gebruiken.
Maak een soort praktijk verhalen, wat heb jij meegemaakt binnen jouw bedrijf, om vervolgens te delen of mee te geven aan jouw klanten, lezers en volgers. Zo hebben zij er ook wat aan en kunnen zij dezelfde fouten en situaties voorkomen.
Deel verhalen van je klant op je blog
In deze video vind je inspiratie voor een blog met een verhaal van een klant.
Blog beginnen?
Alles weten over bloggen en hoe deze effectief wordt? Met een content marketing training leer je precies hoe je nieuwe klanten kunt krijgen door te bloggen.