Het eerste social media bureau met een elektrische auto!
Niet alleen zuinig omgaan met energie en papier en zoveel mogelijk digitaal werken, maar nu ook met een elektrische auto wil TTM Communicatie zich profileren als een duurzaam social media bureau. Ze zijn daarmee het eerste social media bureau in Nederland met een elektrische auto.
Duurzaam ondernemen
Twee maanden geleden besloot Leon Tindemans, directeur van TTM Communicatie, om tot de aankoop over te gaan. “Duurzaam ondernemen staat bij ons centraal. Met de aankoop van een Chevrolet Volt dragen wij bij aan het reduceren van de CO2 uitstoot.”
Tindemans is er trots op dat zijn bedrijf het eerste social media bureau in Nederland is met een elektrische auto. “Steeds meer organisaties, en ook onze klanten, zijn bewust bezig om duurzamer te gaan ondernemen. Met een elektrische auto willen wij laten zien dat duurzaamheid ook bij ons hoog in het vaandel staat. En dat we daarmee uniek in Nederland zijn, is geweldig.”
Elektrisch rijden is de toekomst
De directeur van TTM Communicatie verwacht dat door de steeds strengere eisen die gemeenten stellen aan auto’s die in de stad rijden en de almaar stijgende brandstofprijzen elektrisch rijden de toekomst is. “Ondernemers hebben de angst dat hun auto stil komt te staan omdat de accu’s op zijn of ze kijken op tegen het continu moeten opladen. Om ze te laten zien hoe het rijden in een elektrische auto is, zullen wij regelmatig video’s en artikelen gaan plaatsen op onze website.”
Download het persbericht
Download de PDF: Het eerste social media bureau met een elektrische auto!
Download de foto in hoge resolutie: Sleuteloverdracht Volt
Bekijk hier een rij-impressie van de Chevrolet Volt.