Sponsor van de hapjes tijdens 2e Borrellinge
Op dinsdag 20 mei werd in De Schildkamp te Asperen de 2e editie gehouden van het nieuwe regionale netwerkevent, de Borrellinge. Toen ik hoorde over het succes van de eerste editie kwam ik op het grappige idee om de hapjes te sponsoren en te voorzien van partyprikkers met mijn logo. Op een lege maag kun je tenslotte niet netwerken!
Borrellinge
“De netwerkbijeenkomst BorrelLinge is géén vereniging,” zegt Ralph Klaare. “Dat je geen lid hoeft te worden en geen verplichtingen hebt, zoals entreekosten,” dat zijn precies de zaken die de Borrellinge succesvol maken. De Borrellinge wordt iedere 3e dinsdag van de maand georganiseerd in Partycentrum De Schildkamp.
Partyprikkers met logo
Tijdens de eerste editie kon ik er niet bij zijn, omdat ik toen op de FenExpo 2014 stond. Tijdens de 2e editie konden de ondernemers genieten van een hapje voorzien van een cocktailprikker met het logo van TTM Communicatie. Netwerken op een lege maag kan natuurlijk niet!