Webcare uitbesteden
Door de komst van social media is het contact met uw klanten enorm veranderd. Waar vroeger klanten nog de moeite namen om u een brief te sturen als zij een klacht hadden, moet nu alles digitaal gaan en willen ze direct een oplossing. Ook uw klanten maken gebruik van sociale media en zullen over uw producten positief of negatief praten. Aan u de taak om een goede webcare (online klantenservice) te hebben die snel op vragen reageert.
Webcare uitbesteden
Het in de gaten houden van reacties, klachten en vragen kost u veel tijd en moet continu gebeuren. Als een klant op vrijdagmiddag 17:27 een vraag stelt, dan kunt u deze niet laten wachten tot maandagmorgen. U zult iemand moeten hebben die continu uw social media in de gaten houd. Wij houden van social media en houden dagelijks van 8u tot 22u de social media kanalen van onze klanten in de gaten. Het is voor ons dus geen probleem om ook uw webcare over te nemen.
Standaard in alle pakketten
Als u uw social media uit gaat besteden bij ons, dan zullen wij altijd reageren op vragen van uw klanten en prospects. Het maakt niet uit of u het Basis pakket, MKB pakket of MKB+ pakket neemt, wij reageren altijd op iedere mention binnen 3 uur. De tijden waarbinnen we reageren verschillen wel per pakket. Als u liever niet heeft dat wij op zon- en feestdagen of in het weekend berichten versturen, dan is dat geen probleem.
Ja, ik wil mijn social media uitbesteden!
Voordelen van webcare
Aangezien sociale media van nature informeel en ‘gezellig’ zijn, zal uw klant het idee hebben dat er beter geluisterd wordt. Wanneer de omgang met een bedrijf deel uitmaakt van een plezierige activiteit, verbetert dat vanzelfsprekend de klantervaring. Bovendien krijgt uw bedrijf veel meer een gezicht wanneer het uw klant een berichtje via Facebook stuurt, vooral als die Facebookpagina goed is ingericht en veel interessante content bevat.
Het belang van goede webcare
Een grote bron van frustratie voor de klant is de wachttijd voor de helpdesk. Het kan soms lang duren voordat hij een antwoord krijgt. Wanneer het antwoord dan ook nog eens teleurstellend is, wordt de klant in feite weggejaagd. Een goede en snelle webcare is dus belangrijk. Wij verzorgen dit voor u en wij kunnen zelfs 24/7 de webcare voor u verzorgen.
Vrijblijvende afspraak maken?
Heeft u interesse om uw webcare en social media uit te besteden, dan komen wij geheel vrijblijvend bij u langs om te praten over de mogelijkheden. Bel 0345 711 002 of vul het contactformulier in.