Review: De nieuwe regels van social media – David Meerman Scott
Kent u nog iemand die nog geen sociale media gebruikt? Precies, sociale media zijn tegenwoordig niet meer weg te denken. Individuen maar ook organisaties en bedrijven maken volop gebruik van welke vorm van social media dan ook. Het is nog nooit zo makkelijk geweest om iemand te bereiken en zo een groot netwerk op te bouwen.
De regels van social media
Social media en internet zijn niet meer weg te denken uit marketing- en pr-strategieën. Maar hoe kunt u deze nu het beste inzetten? David Meerman Scott geeft hier antwoord op in zijn boek De Nieuwe Regels van Social Media. Hij legt uit hoe u het beste gebruik kunt maken van blogs, fora, sociale media en alle internet middelen die u maar kunt bedenken. Internet blijft veranderen en het is moeilijk op de hoogte van de laatste trends te blijven, daarom gebruikt dit boek de nieuwste strategieën.
Het internet is een perfect middel om veel consumenten op een goedkope wijze te bereiken. Scott laat de beste wijze zien waarop u dit kunt doen en maakt u ook attent op de valkuilen van social media. Hierin toont hij zijn vele ervaring en analytisch vermogen.
Over David Meerman Scott
David verspreidt zijn kennis door zijn adviezen, voorlichtingen en door zijn boeken. Naast de Nieuwe Regels van Sociale Media heeft hij nog zeven boeken geschreven, waaronder “Real-Time Marketing & PR” en “World Wide Rave“. In al zijn boeken komt zijn expertise in marketing naar boven.
Alles lezen?
Wilt u ook alles weten over sociale media in marketing? Bestel dan nu het boek De Nieuwe Regels van Social Media van David Meerman Scott.
– De nieuwe regels van social media (Paperback)
– De nieuwe regels van social media (E-book)
De nieuwe regels van social media, over klantcontact, blogs, sociale netwerken & viral marketing
D. Meerman Scott
Van Duuren Management
februari 2012
Interessante social media boeken
Als u meer wilt weten over social media marketing, dan zijn deze boeken aan te bevelen: Werk vinden met social media, Social media voor interne communicatie, Social media marketing voor Dummies, Het social media boekje, Durf te doen, Basisboek social media, Geld verdienen met Twitter, Code social media en Social media expert in een week.