Review: Basisboek social media – Desiree van Osch
De social media houdt iedereen in zijn greep. Er zijn veel boeken over geschreven, maar de behoefte aan een boek die de theorie van social media bind aan de praktijk van diverse disciplines blijft. Dit gat wordt nu gevuld met het basisboek social media.
Basisboek social media; verbinding tussen theorie en praktijk
In dit basisboekwordt theoretische kennis gecombineerd met de beroepspraktijk. In het boek wordt ingegaan op het onstaan van de social media, de positieve en negatieve gevolgen en hoe je social media kan combineren met diverse levensstijlen. Vakspecialisten uit de praktijk delen praktische kennis en ervaringen van de social media met de lezer van het basisboek. Het gaat hierbij om zowel commerciele bedrijven, de overheid en instellingen. Het boek is helder geschreven en biedt praktische handvatten voor iedere lezer die geinteresseerd is in de toepassing van social media.
De schrijfster Desiree van Osch
De auteur van het basisboek social media is Desiree van Osch. Desiree is een expert in communicatiemanagement en auteur van diverse (studie)boeken. Naast auteur is Desiree betrokken bij zowel het HBO als WO onderwijs, en zorgt zij voor de belangrijke verbinding tussen de theorie en de praktijk.
Basisboek is een aanrader
Het boek is geschreven voor iedereen die meer wil weten of social media en haar toepassingen in de beroepspraktijk. Het boek is duidelijk en helder geschreven, waardoor dit basisboek een echte aanrader is. Zorg dan ook dat je dit boek in huis haalt en je komt een stuk dichter bij de praktische dimensies van de sociale media.
Basisboek social media bestellen?
Interesse in het Basisboek social media? Koop deze dan voordeling op bol.com.
– Basisboek social media (Paperback)
– Basisboek social media (E-book)
Basisboek social media
Désirée van Osch
Boom Lemma Uitgevers
augustus 2011
ISBN: 9059317041
Interessante boeken
Als u meer wilt weten over social media marketing, dan zijn deze boeken aan te bevelen: Werk vinden met social media, Social media voor interne communicatie, Social media marketing voor Dummies, Het social media boekje, De nieuwe regels van social media, Durf te doen, Basisboek social media, Geld verdienen met Twitter, Code social media en Social media expert in een week.