Review: Het social media boekje – Jeffrey Gitomer
Social media is de beste manier om uzelf en uw bedrijf te verkopen, maar hoe onderhoud u al die media? In het boek: Het social media boekje staat alles wat u wilde weten en nog veel meer.
Het social media boekje
Door de verschillende soorten social media, bijvoorbeeld Facebook, Twitter, Youtube of Instagram, kunt u uw bedrijf onder de aandacht brengen van geheel nieuwe doelgroepen. In dit boekje wordt, op gemakkelijke wijze, uitlegt hoe u het best kunt omgaan met deze manier van reclame maken. Er word aandacht besteed aan elke soort social media, waardoor u, na het lezen van dit boekje, zelf uw keuze kunt maken. Welke soort social media past het best bij u en uw bedrijf.
Jeffrey Gitomer legt alle onderdelen duidelijk uit, waardoor het voor iedereen mogelijk wordt om een eigen social media account aan te maken. De illustraties in Het social media boekje werken bij aan zijn uitleg en zorgen voor het gewenste resultaat bij het opzetten van uw eigen account.
Over Jeffrey Gitomer
Jeffrey Gitomer is niet onbekend in de boekenwereld van ondernemers. Hij heeft meerdere boeken geschreven over leidinggeven en over de beste manier om uw eigen bedrijf te promoten. Met het Social Media boekje slaat hij een nieuwe weg in, die steeds bekender wordt en voor alle bedrijven steeds belangrijker.
Het social media boekje bestellen
Mocht u ook geïnteresseerd zijn geraakt in dit interessante boek? Bestel het via:
– Het social media boekje (Bol.com)
Het social media boekje
Jeffrey Gitomer
oktober 2011
IBN: 9789043023733
Interessante social media boeken
Als u meer wilt weten over social media marketing, dan zijn deze boeken aan te bevelen: Werk vinden met social media, Social media voor interne communicatie, Social media marketing voor Dummies, De nieuwe regels van social media, Durf te doen, Basisboek social media, Geld verdienen met Twitter, Code social media en Social media expert in een week.