Review: Social media marketing voor zzp’ers – Marlies van der Meer

Het boek “Social Media Marketing voor ZZP-ers” van Marlies van der Meer is een aanrader voor elke ZZP-er die succesvoller wil worden in het werken met sociale media en die op deze wijze meer klanten wil verkrijgen. Door het goed inzetten van de social media krijgt u als ZZP-er vanzelf meer opdrachten. U moet alleen wel weten wat de to do’s en to don’ts zijn.

Het uitstralen van deskundigheid en vertrouwen

Social Media Marketing voor ZZP-ers” is een helder geschreven boek met heel praktische adviezen om sociale media in te zetten en om prospects geïnteresseerd te krijgen voor uw bedrijf. Als ZZP-er is het belangrijk om een deskundigheid en vertrouwen uit te stralen in de sociale media. Ook dient een ZZP-er sympathie te verwerven bij toekomstige klanten. Als u dat allemaal weet uit te stralen in de sociale media, komen de klanten vanzelf.

Het in kaart brengen van de doelgroep

Als ZZP-er moet u eerst weten op welke doelgroep u zich moet richten. Wie zijn er mogelijke klanten, waar ligt de markt, wie zijn de concurrenten en wat zijn uw specialiteiten waardoor u er uit springt. Al deze aspecten kunt u leren in kaart te brengen door het boek “Social Media Marketing voor ZZP-ers” te lezen.

De auteur: Marlies van der Meer

De auteur Marlies van der Meer, heeft een eigen adviesbureau “Meer Advies” en weet de lezer in haar boek in duidelijke en heldere taal mee te nemen in de zoektocht naar succesvol ondernemen via de sociale media.

Bestel het boek Social media marketing voor zzp’ers

Het boek is een aanrader voor iedere ZZP-er. Bestel het nu via Bol.com.