Social media training voor discotheken
Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Tumblr, Instagram; Nederland maakt meer gebruik van social media dan elk ander Europees land. Als club, discotheek of kroeg is het dan ook zeer belangrijk mee te doen met het fenomeen dat social media heet. De perfecte manier om contact met uw (potentiële) bezoeker te leggen, maar ook om de relatie te behouden.
Met de gigantische hoeveelheid netwerken die tegenwoordig worden aangeboden is het opbouwen van een sterk en unieke social media strategie erg moeilijk. Van welke social media moet u gebruikmaken? En op welke manier? En hoe vaak? Met een social media training voor discotheken bent u binnen drie uur van alles op de hoogte!
Onderwerpen tijdens de social media training voor discotheken
In de social media training gaan we o.a. kijken naar:
- De geschiedenis van social media
- De verschillende social media netwerken
- Social media en discotheken
- Cijfers van het gebruik in Nederland
- Do’s & don’ts op social media
- Contact leggen met uw klant
- Hoe te reageren op berichten
- Adverteren via social media
- Trends en ontwikkelingen
- Content management
- + Veel tips & tricks
Resultaten na de social media training
Na het volgen van de training weet u op welke social media kanalen u aanwezig moet zijn en hoe de verschillende netwerksites werken. U bent er van op de hoogte waar uw klanten zich bevinden en hoe u deze moet bereiken. U kunt tijdens en na de training uw strategie direct aanpassen en verbeteren.
Locaties & Prijs
De training kan bij u in de discotheek of het kantoor plaatsvinden, overal in Nederland en België. Bij ons op kantoor in Leerdam is ook mogelijk. Tijdens de training social media voor discotheken bent u de enige deelnemer, zodat alles dat besproken wordt direct met de social media strategie van uw discotheek te maken heeft.
Trainingsduur: 3 uur tot 3,5 uur
Prijs: € 350,- excl. 21% btw en reiskosten naar uw locatie
Aantal personen: 1 of 2
Locatie: geheel Nederland en België
Discotheken zijn niet de enige bedrijven die social media nodig hebben. Daarom hebben wij bijvoorbeeld ook een social media training voor kroegen & cafe’s, een social media training voor hotels maar ook een social media training voor kinderen.